Lite frihet på ett fat

Min söte pojkvän missuppfattar så klart allt, han är sån, det är inte hans fel...

Vad har jag gjort idag då? Jo till att börja med vaknade jag runt 3 på eftermiddagen <3 lov är härliga.
Gjort en spellista på spotify som jag tänkte dela med mig av, ska bara komma på hur man gör... Frihetskänsla iaf.     
Det behövs i detta alltför instängda Sverige. Eller vi öppnar dörren, låter folk komma in, men bara om de är villiga att lämna det som gör dem till dem utanför. Det gäller inte bara Sverige så klart, vi människor är så, vi vill ha det så, inrutat. Inga cirklar, inte blanda förens man vet att det är säkert. Inte bott här hela ditt liv? Så synd men du har ingen här att göra. Trött på sånt, ska vi inte vara ett medmänskligt land? Nehe, oj, måste missuppfattat detta... Tack för att ni bryr er om oss Sverige Demokrater, tack för den hjälp vi aldrig behövt... (För att va lite extra tydlig, jag stödjer inte deras politik) 

Frihetskänsla


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det är bra Cissi! :)

2009-12-29 @ 01:13:53
Postat av: sandra

haha nä men jag har tröttnat på att inte vara med dig :O Jah han var lite läskig :S XD

Du och jag ska hitta hitta på något kul kul kul snart!!

Jag pojkvänner misstolkar allt, allt säger jag ! ALLT!

2009-12-29 @ 11:21:19
URL: http://sandrarylander.blogg.se/
Postat av: bea

Dumdum människor!

2009-12-29 @ 20:15:12
URL: http://beagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0