Toppar och dalar med veckan som gått

Bio: I am number four, ganska så bra, men jag erkänner att jag mest gick för att Alex Pettyfer är med. Men filmen var bra bortsett från det också, den passar utmärkt på bio med effekter, kick-ass tjejer och läskiga utomjordingar. Alltså ett +

Shopping: Vad finns det att förklara? Jag hade pengar som jag köpte saker för.

Café Liberal: Våra trevliga Luf-Kalmar möten med torra kakor och trevliga idéer och fantastiska männsikor osv. Gör min onsdag lite bättre varje vecka.

Det negativa nu då:

Ute ur kåren: Jag är inte längre med i kåren och det är med sorg i hjärtat jag ska säga hejdå på måndag. Min efterträdare har ett helvete att ta över säger jag bara, för jag gillar inte att förlora.

Klantig: slog av misstag (obviously) ner min foundation i golvet och den gick sönder så jag fick klara mig utan idag. Kanske inte hela världen, men det betyder att jag måste köpa en ny.

Läxor: Jag ligger efter... Jag har nog aldrig varit så ointreserad av skolan som nu.

Jag är dessutom trött på Kalmar och alla som bor här. Inget personligt, men så ligger det till. Saknar förövrigt en person som rest iväg norrut. Men så kan livet vara ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0