Bitterattack nr.1

Jag är så trött på alla politiskt korrekta människor som tror att man kan rädda världen genom att lyssna på varandra och att allt löser sig om man köper ekologiskt. Det här är en bitter dag och min bitterhet måste ut över någon/några och jag har hittat mina offer. För helt ärligt, jag står inte ut. Fine, ni dricker inte och alla människor har samma värde och gud förbjude att man säger något deprimerande att vad vi än som 17-årinar kommer på har det testats förut och det fungerade uppenbarligen inte, för då hade vi inte haft kvar problemen. Jag tror att det är viktigt att engagera sig, men att trycka gilla på en facebooksida är inte samma sak.

Byt din bild till en tecknad figur för att visa att du är emot våld mot barn. Ja men precis. Så jävla genialt! Liksom, om någon just ska slå sina barn och ser på facebook att jag har en bild av bamse, så låter de ju bli, för då inser de att man inte får det! Jag har liksom gjort något bra för världen utan att egentligen göra ett skit. Fantastiskt...

Kommentarer
Postat av: sandra

håller med dig helt!

2011-04-06 @ 07:58:10
URL: http://sandrarylander.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, det är rätt Cissi! Bara spy ur dig gallan xD

2011-04-07 @ 20:41:19
URL: http://beagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0