Jag är mer än bara blont, ruffsigt hår

Märkte att man får läsare om man har åsikter, och det har jag ju. Så let's hit it.

När jag såg på nyheterna idag så var det någon typ av protestmöte i Ryssby mot vindkraftverken som skulle byggas där, och jag tycker att det är ganska så typiskt. "vi behöver mer vindkraft! Mer miljövänligt! Men inte här" Någon annan får helt enkelt ta och offra sig, men inte vi. Vi vill va så duktiga, men inte på bekostnad av vrt sätt att leva. Jag vet inte, men jag tycker att det är lite konstigt att förvänta sig att någon annan vill det vi inte vill och bara lägga över det på någon annan. Lite dubbelmoral på något sätt, men jag kanske bara är bitter igen, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: BBQ

Spår av AIDS har hittats...

2011-04-07 @ 21:45:31
Postat av: J

Elen behövs till 90% i städerna. Därför är det rimligt att stadsborna tar sitt ansvar och att vindkraftverken placeras i städerna. Inte på landet.



2011-04-08 @ 07:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0