Shopping som får en matrailistisk flickas hjärta att slå lite extra



För första gången har jag handlat second hand kläder and I like it! Det är billigt, fyra skjortor/blusar/tröjor och ett skärp ör 70:- Visst, de luktar lite tant om dem just nu, men det försvinner. Jag var på Kalmar Stadsmission och där trängdes jag med pensionärer, slogs om en tröjamed en jämnårig och älskade det jag hittade. Dessutom verkar folk vara lite förvirrade, de la saker i min korg istället för i sina egna, så när jag plockat på mig kanske 2 tröjor så var det plötsligt 4 i min korg, men de extra två var snygga och i min storlek så jag tog dem också.

Har även köpt en cocktailklänning til FN (cocktail är ett udda ord...) och ett par shorts jag drömt om sen jag såg dem på Bik Boks hemsida.

Förresten. det här är en rätt ok bild på mig va?

Kommentarer
Postat av: Annie

fin bild och säkert fina kläder

2011-03-12 @ 21:39:04
URL: http://theemperor.blogg.se/
Postat av: emmi

second hand <3

2011-03-14 @ 20:33:29
URL: http://hejhoppfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0