We are sorry to see that not everyone is able to read in here...

Hej!

Jag lever och mår mer eller mindre bra. Känner av sömnbristen som gett mig symptom mycket lika de vid förkylning. Men så är det kanske när när man är borta på hemliga delegat uppdrag och en massa luf trevligheter.

FN: Gick väl sådär, gjorde mig känd som den bitchigaste motståndaren i utskottet när jag kommenterade att alla i rummet inte kunde läsa. vad mer? Jo vi klättrade ut genom ett fönster, sprang iväg, gick nästan vilse till poolen och dog av sömnbrist.

Luf: Lite coolare och mycket smartare än alla andra. Många seminarier och jag bubblar av idéer som aldrig kommer bli av, men vad gör det? Träffade även två riktigt grymma Norrköpingsbor som får mig att undra om man borde bott kvar?

Kommentarer
Postat av: emmi

Du borde inte bott kvar, då skulle du ju gå miste om en awesome kompis ju ;D <3<3

2011-03-28 @ 22:37:13
URL: http://http:/hejhoppfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0