Förlåt

... men det här funkar inte. Det är inte ni, det är jag. Jag förstår bara inte hur det här fungerar och varför ni måste göra allt så krångligt. Jag skyller inte på er, jag kunde ha lagt ner mer tid på att lära mig. Hursomhelst är det slut mellan oss, jag känner att min blogg ändå fastnat och jag behöver möta nya bloggportalar. Jag har träffat en, den heter Wordpress och är enklare att förstå, men jag är inte redo att visa den än. En annan dag, när vi är redo att kliva ut i rampljuset kanske, men fram tills dess, farväl.


Kommentarer
Postat av: emmi

sv: vet inte D: hittade på någon sida för jätte länge sedan och hittade den på datorn när jag letade igenom ;D



Yhea, välkommen till coola klubben B)

2011-05-11 @ 19:33:46
URL: http://hejhoppfoto.wordpress.com
Postat av: Annie

Du får dela med dig av din nya blogg snart. Mina vänner uppdaterar aldrig sina!

2011-06-10 @ 16:30:19
URL: http://theemperor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0