Mitt lov var fantastiskt pågrund av:

  • Emmi-time med Pettson och Findus - brädspelet. En favorit hos mig
  • Sleepover med Sebbe ch Beatrice med mer spelande. Jag varnar er, Beatrice är galen.
  • Luffande i stora staden Kalmar. Vi delade ut flygblad om svensk vapenexport till diktaturer, eller till turister som jag råkade säga.
  • Sandra-time min fina flicka hade en liten gathering, trevligt
  • Valborg! Som inte alls är lika överskattat som folk påstår. Att supa sig full är totalt övrskattat, men inte valborg, valborg kan betyda äventyr på skolgårdar och besök från alla möjliga. Lite småmys på morgonen när de andra sover vilket är helt vettigt när vi gick och la oss vid 06.00. Det var trevligt och vi var så borta att jag glömt vad vi pratade om.

Det var alltså trevligt


Kommentarer
Postat av: emmi

synd att pettson gjorde slut sen bara D:

2011-05-06 @ 21:07:05
URL: http://hejhoppfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0